Αποκλεισμένη και χωρίς ρεύμα η Ελατόβρυση Ναυπακτίας « aitoloakarnanianet

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Αποκλεισμένη και χωρίς ρεύμα η Ελατόβρυση Ναυπακτίας

epi-elatovrisi-ximaros
Αποκλεισμένη για ακόμη μια φορά η Ελατόβρυση Ναυπακτίας λόγω καιρικών φαινομένων και στο ρέμα στην είσοδο του χωριού αλλά και στην Παναγούλα, σύμφωνα με το e- nafpaktia .Όπως αναφερεται  η διακοπή ρεύματος συνεχίζεται από χθες, στις  20.00…Απο σήμερα το πρώι βέβαια η ΔΕΗ ψάχνει που ειναι το πρόβλημα χωρίς ακόμη κάποιο νέο.Όσο για τους δρόμους ενημερώθηκε ο δήμος και αναμένουμε.Στις 15.45 επιτυχώς αποκαταστάθηκε η ηλεκτροδότηση στο χωριό ,κατά τ” άλλα πολύ βροχή και αέρας









Αντώνης Αναγνόπουλος

e- nafpaktia 
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook