Την κλοπή ενός ακριβού κινητού τηλεφώνου εξιχνίασαν χθες το απόγευμα άνδρες της Ασφάλειας Μεσολογγίου.
Το εν λόγω κινητό είχε κλέψει ένας 38χρονος άνδρας από υπάλληλο των δικαστηρίων μέσα από το γραφείο του. Πρόκειται για γνώριμο της αστυνομίας, που σχεδόν καθημερινά συλλαμβάνεται για κλοπές, ο οποίος πήγε στο δικαστικό μέγαρο για να καταθέσει Έφεση για δικαστική απόφαση που είχε εκδοθεί πρόσφατα για άλλες κλοπές και την ώρα που συνομιλούσε με τον υπάλληλο κατάφερε να αρπάξει το κινητό, αξίας 450 ευρώ από το γραφείο του και να γίνει καπνός. Η κλοπή καταγγέλθηκε στην αστυνομία και λίγες ημέρες αργότερα ο δράστης πιάστηκε, την ώρα που διαπραγματευόταν την πώληση του κινητού έναντι 50 ευρώ. Επειδή όμως η διαδικασία δεν εντάσσεται στα όρια του αυτοφώρου, ο δράστης θα δικαστεί σε τακτική δικάσιμο.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...