Σκαρφάλωσε σε δέντρο για να μην το κόψουν! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Σκαρφάλωσε σε δέντρο για να μην το κόψουν!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   6:50 π.μ.  |  Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Θεσσαλονίκη: Σκαρφάλωσε σε δέντρο για να μην το κόψουν!
Στα άκρα έφτασε ένας κάτοικος σε περιοχή της Θεσσαλονίκης για να διαμαρτυρηθεί για την κοπή των δέντρων που βρίσκονται επί της οδού Γεωργίου Σταύρου.

Τα συνεργεία βρέθηκαν εκεί το πρωί της Τετάρτης, για να ξεκινήσει η κοπή τους όμως λογάριαζαν χωρίς… τον Θεσσαλονικιό που βλέπετε στις φωτογραφίες! Εκείνος ανέβηκε στο δέντρο και δεν άφηνε τους εργάτες να το κόψουν.

Τα συνεργεία του δήμου αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν, ενώ σύμφωνα με τους κατοίκους τα δέντρα δεν πρέπει να κοπούν μιας και είναι υγιή και αποτελούν ανάσα δροσιάς για όλους. Μάλιστα, μαζεύουν υπογραφές για να εμποδίσουν την κοπή τους.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...