Απελπισμένοι οι αγρότες ζητούν λύση από την Πολιτεία
Κάτω από τα νερά του ποταμού Αχελώου, χάνονται περιουσίες σε Γουριά και Λεσίνι, καθώς η διάβρωση που παρατηρείται εξαιτίας της ορμής των νερών, αυξάνεται μέρα με την ημέρα.
Σε πολλά σημεία του ποταμού παρατηρούνται διαβρώσεις, εξαιτίας της αλλαγής της ροής των νερών, τα οποία κατευθύνονται προς τα χωράφια κατατρώγοντας μεγάλες εκτάσεις. Το πρόβλημα δεν είναι σημερινό και οι εκάστοτε πρόεδροι των Τοπικών Κοινοτήτων έχουν αποστείλει κατ’ επανάληψη έγγραφα προς τους αρμοδίους, ζητώντας τη λήψη μέτρων, πριν χαθούν ακόμα μεγαλύτερες εκτάσεις και ποιμνιοστάσια. Μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει η παραμικρή ανταπόκριση και οι αγρότες και κτηνοτρόφοι βρίσκονται σε απελπισία. Στη Γουριά, στην περιοχή «Γύρες», κατά τις ημέρες που επικράτησε σφοδρή κακοκαιρία η διάβρωση του εδάφους έφθασε κοντά στο δρόμο, καταπίνοντας ένα ολόκληρο κτήμα το οποίο ανήκει σε μια γυναίκα. Η ιδιοκτησία αυτή πλέον έχει περιοριστεί κατά πολύ και το σίγουρο είναι ότι η γυναίκα δεν πρόκειται από πουθενά να αποζημιωθεί.
Ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Χρήστος Μέλλιος έχει απευθυνθεί στην Περιφέρεια, χωρίς φυσικά να...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 05/02 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...