Καρναβάλι Θυρρείου: Κέφι και χαρά!! « aitoloakarnanianet

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Καρναβάλι Θυρρείου: Κέφι και χαρά!!

Οι κάτοικοι στο Θύρρειο (Ακτίου Βόνιτσας) με σύμμαχο τον καλό καιρό, απόλαυσαν χθες  το καρναβάλι που έδωσε ένα μοναδικό τόνο χαράς και κεφιού σε όλο το χωριό. 
      Το Καρναβάλι εξελίχθηκε σε μια γιορτή που αποζημίωσε σίγουρα όλο τον κόσμο, μικρούς και μεγάλους μασκαράδες, που είχαν την τύχη να το παρακολουθήσουν…..

Καλή Σαρακοστή και του χρόνου!!

















xiromeronews

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook