Η Βανδή έστειλε μήνυμα στον Σεφερλή για το τρέιλερ! Η απάντηση του Μάρκου... « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Η Βανδή έστειλε μήνυμα στον Σεφερλή για το τρέιλερ! Η απάντηση του Μάρκου...

Κατηγορία LIFESTYLE στις   10:00 μ.μ.  |  Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015



Τι απάντησε ο Μάρκος;
Το "One Mark Show" έρχεται στο Mega και το τρέιλερ που ετοίμασε ο Μάρκος Σεφερλής έκλεψε από την πρώτη στιγμή τις εντυπώσεις. Ο Μάρκος σατιρίζει με τον δικό του μοναδικό τρόπο το τρέιλερ του "The Voice" σε ένα ξεκαρδιστικό βίντεο.

Δείτε το τρέιλερ εδώ!

«Το πρώτο μήνυμα που πήρα ήταν από τη Δέσποινα Βανδή.Δεν είχε το τηλέφωνό μου, έψαξε και το βρήκε», είπε ο Μάρκος και συνέχισε: «Μου λέει: "Συγνώμη για το ακατάλληλο της ώρας αλλά γέλασα τόσο πολύ με αυτό που είδα και θέλω να σου πω συγχαρητήρια. Να σε έχει καλά ο Θεός να μας κάνεις να γελάμε που το έχουμε τόσο πολύ ανάγκη. Φιλιά στην Έλενα και στον μικρό". Της απάντησα για τη θετική ενέργεια που μου έδωσε».

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...