Έριξαν χειροβομβίδα σε εστιατόριο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Έριξαν χειροβομβίδα σε εστιατόριο

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   5:10 π.μ.  |  Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Έριξαν χειροβομβίδα σε εστιατόριο στην Καστέλα
Χειροβομβίδα, έριξαν άγνωστοι τα ξημερώματα σε ιταλικό εστιατόριο στην οδό Παπαναστασίου 63 στην Καστέλα, στον Πειραιά, προκαλώντας μικρές υλικές ζημιές.

Την έκρηξη από τη χειροβομβίδα δεν αντιλήφθηκε κάποιος περίοικος και την ύπαρξή της, όπως και τις υλικές ζημιές, διαπίστωσε ο ιδιοκτήτης, όταν άνοιξε το κατάστημά του το πρωί.

Άμεσα έσπευσε στο σημείο δυνάμεις της αστυνομίας, ενώ την υπόθεση έχει αναλάβει η Υπηρεσία Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ζωής και Ιδιοκτησίας της Ασφάλειας Αττικής.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...