Σε μάστιγα για το Μεσολόγγι τείνουν να γίνουν οι κλοπές και οι διαρρήξεις σε σπίτια και καταστήματα.
Κλοπή σημειώθηκε σήμερα το πρωί σε σπίτι στην περιοχή του Αγίου Δημητρίου όπου άγνωστοι μπήκαν μέσα, από ένα παράθυρο και αφαίρεσαν κάποια κοσμήματα. Φυσικά οι ιδιοκτήτες κατήγγειλαν το γεγονός στην αστυνομία, η οποία κάνει όλες τις ενέργειες για τον εντοπισμό τους. Η εκτίμηση που υπάρχει είναι ότι πρόκειται για Ρομά, καθώς το τελευταίο διάστημα, οι ανήλικοι κυρίως, έχουν γίνει ο φόβος και ο τρόμος της πόλης.
Ταυτόχρονα η Ασφάλεια Μεσολογγίου κατάφερε να εξιχνιάσει τρεις κλοπές σε σπίτια διαπιστώνοντας ότι οι δράστες ήταν ανήλικοι Ρομά 16 και 17 ετών, οι οποίοι θα οδηγηθούν σε τακτική δικάσιμο, καθώς είχε παρέλθει το αυτόφωρο.
Οι πολίτες πάντως είναι αγανακτισμένοι με όλη αυτή την κατάσταση και κατηγορούν την αστυνομία, της οποία ο νόμος έχει δέσει τα χέρια. Χαρακτηριστική περίπτωση αποτελεί ένας 35χρονος άνδρας από το Μεσολόγγι, ο οποίος έχει συλληφθεί κατ’ επανάληψη για κλοπές, αλλά ο Εισαγγελέας τον αφήνει ελεύθερο με αποτέλεσμα ο ίδιος να ξανακλέβει την ίδια κιόλας ημέρα. Το ίδιο περίπου συμβαίνει και με τους Ρομά, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι ανήλικοι και δύσκολα εντοπίζονται, αφού δεν μπορούν να ταυτοποιηθούν.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...