Το κράτος είναι απών – η τραυματισμένη γυναίκα περίμενε σαράντα λεπτά μέσα στη βροχή διότι το μοναδικό ασθενοφόρο του κέντρου υγείας Ναυπάκτου βρισκόταν σε άλλο περιστατικό.
Κύριοι Βουλευτές κάντε κάτι….
Το ατύχημα συνέβη λίγο μετά τις 21:30 στο Ξηροπήγαδο (Αμφίσσης 11) όταν γυναίκα προσπάθησε να περάσει κάθετα το δρόμο με αποτέλεσμα να παρασυρθεί από διερχόμενο όχημα με κατεύθυνση προς Άμφισσα. Στο σημείο σύμφωνα με πληροφορίες του Nafpaktia news.gr καθυστέρησε ασθενοφόρο του από την Πάτρα διότι το ασθενοφόρο του κέντρου υγείας Ναυπάκτου ήταν σε άλλο περιστατικό ,όποτε είχε σαν αποτέλεσμα η τραυματισμένη γυναίκα να περιμένει μέσα στη βροχή για να μεταφερθεί στο Κέντρο Υγείας Ναυπάκτου για να τις δοθούν οι πρώτες βοήθειες .
Να σημειωθεί πως ότι στη βάρδια βρίσκεται μόνο ένα ασθενοφόρο για να κάνει διακομιδή ασθενών από το Λιδορίκη μέχρι και ολόκληρο το Δήμο Ναυπακτίας .Στο σημείο βρίσκονται άντρες της τροχαίας Ναυπάκτου όπου διενεργούν έρευνα για τα αίτια του ατυχήματος. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η γυναίκα έχει τραυματιστεί ελαφρά στο πόδι.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...