Άρπαξαν χυμούς και κέρματα από το κυλικείο σχολείου! « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Άρπαξαν χυμούς και κέρματα από το κυλικείο σχολείου!

Πύργος: Άρπαξαν χυμούς και κέρματα από το κυλικείο σχολείου!

Για τη διάρρηξη ενημερώθηκε η τοπική Αστυνομία και οι ειδικοί της Σήμανσης πήραν αποτυπώματα από τα οποία φιλοδοξούν να εντοπίσουν τον ή τους δράστες

Την «υπογραφή» τους με υβριστικά συνθήματα στους τοίχους του γραφείου καθηγητών άφησαν οι άγνωστοι διαρρήκτες που εισέβαλαν στο 4ο Λύκειο Πύργου σπάζοντας ένα από τα τζάμια, χωρίς να γίνουν αντιληπτοί από τον φύλακα του γειτονικού Τ.Ε.Ι. που κάνει το γύρο του κτιρίου σε τακτά διαστήματα!



Στόχος των εισβολέων ήταν το κυλικείο του σχολείου, από το οποίο άρπαξαν αρκετά κουτάκια συγκεκριμένης μάρκας χυμού και φεύγοντας πήραν μαζί τους ολόκληρο το συρτάρι της ταμειακής μηχανής, που είχε μέσα μόλις 70 ευρώ σε κέρματα τα οποία είχε αφήσει ο ιδιοκτήτης για να δίνει ρέστα! Για τη διάρρηξη ενημερώθηκε η τοπική Αστυνομία και οι ειδικοί της Σήμανσης πήραν αποτυπώματα από τα οποία φιλοδοξούν να εντοπίσουν τον ή τους δράστες.
protothema.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook