Στο νοσοκομείο μαθητής από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Στο νοσοκομείο μαθητής από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ

Στο νοσοκομείο μαθητής από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ
Στο νοσοκομείο Ρεθύμνου μεταφέρθηκε το πρωί της Πέμπτης, ένας 16χρονος μαθητής ο οποίος ήταν υπό την επήρεια μέθης.

Τον ανήλικο μετέφεραν συμμαθητές του, σε ημιλιπόθυμη κατάσταση, στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών, όπου του έγιναν οι απαραίτητες εξετάσεις  και του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

Ο νεαρός παρέμεινε στο νοσοκομείο για τρεις περίπου ώρες και στην συνέχει πήρε εξιτήριο.

Για το περιστατικό ενημερώθηκαν άμεσα οι γονείς του παιδιού και η Αστυνομία.


Σημειώνεται ότι είναι η πολλοστή φορά που ανάλογο συμβάν αναστατώνει την τοπική κοινωνία.

Με πληροφορίες από το rethnea
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook