Εξονυχιστικός έλεγχος από άνδρες των ομάδων ΔΙΑΣ και ΟΠΚΕ στο κέντρο του Αγρινίου « aitoloakarnanianet

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Εξονυχιστικός έλεγχος από άνδρες των ομάδων ΔΙΑΣ και ΟΠΚΕ στο κέντρο του Αγρινίου


Χθές οι  άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ μαζί με άνδρες της ΟΠΚΕ του Αγρινίου, έχουν εγκατασταθεί στο κέντρο του Αγρινίου και πιο συγκεκριμένα στη διασταύρωση Σαλάκου με Δαγκλή, πραγματοποιώντας ελέγχους σε αυτοκίνητα που διέρχονται από τις συγκεκριμένες οδούς....
Έως τώρα έχουν σταματήσει αρκετά αυτοκίνητα και εκτός από τον έλεγχο των απαραίτητων εγγράφων (δίπλωμα, άδεια οδήγησης κτλ) ελέγχουν τόσο τα πόρτ μπαγκάζ, καθώς και το εσωτερικό των αυτοκινήτων τους. Είναι προφανές, ότι δεν πρόκειται για συνήθη έλεγχο που διεξάγει η τροχαία, άλλωστε δεν είναι της τροχαίας οι άνδρες που κάνουν τον έλεγχο, αλλά είναι πιθανό να συνδέεται ο έλεγχος με το ανθρωποκυνηγητό που έχει εξαπολύσει η αστυνομία σε όλη τη χώρα, για τον εντοπισμό και την σύλληψη των δολοφόνων του Αρχιφύλακα των φυλακών Δομοκού.

agriniotimes
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook