Με βροχή το Καρναβάλι στα Παλιάμπελα « aitoloakarnanianet

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Με βροχή το Καρναβάλι στα Παλιάμπελα



Μπορεί ο καιρός να μη στάθηκε σύμμαχος στο Καρναβάλι στα Παλιάμπελα, που διοργάνωσε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Παλιαμπέλων Ακτίου-Βόνιτσας "Ο Μύλος», σήμερα Κυριακή της Αποκριάς, ωστόσο η βροχόπτωση δεν ήταν αρκετή να σταματήσει τους καρναβαλιστές,  οι οποίοι με πολύ κέφι παρέλασαν στην Πλατεία και στους δρόμους του χωριού. 
      Το καρναβάλι με πολύ ζωντάνια, χορό και συμμετοχή πολλών νέων παιδιών, έδωσαν στα Παλιάμπελα ξεχωριστό αποκριάτικο χρώμα….




 













xiromeronews


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook