Είδε... αστέρακια απ'την τιμωρία και μιλά γι' αστέρια ο Παναθηναϊκός! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Είδε... αστέρακια απ'την τιμωρία και μιλά γι' αστέρια ο Παναθηναϊκός!

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   12:08 μ.μ.  |  Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Είδε... αστέρακια απ'την τιμωρία και μιλά γι' αστέρια ο Παναθηναϊκός!
Λακωνικά και... λατινικά απάντησε ο Παναθηναϊκός στην απόφαση της Σούπερ Λίγκας για την τιμωρία του με -3 βαθμούς, πρόστιμο και τιμωρία της έδρας.




«Η σημερινή απόφαση μας θλίβει και είναι άδικη. Per aspera ad astra», ήταν η χαμηλών τόνων αντίδραση της “πράσινης” ΠΑΕ.

Η λατινική φράση σημαίνει: «Μέσα από δύσκολο δρόμο θα φτάσουμε στα άστρα".

Στο «πράσινο στρατόπεδο» έλεγαν ότι όταν κριθεί κατάλληλη η στιγμή, θα απαντήσουν όπως πρέπει... Αύριο θα αποφασίσουν αν θα ασκήσουν έφεση για να... πέσει η τιμωρία τους. 
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...