Προβλήματα και στην υδροδότηση του Μεσολογγίου δημιούργησε η κακοκαιρία και εκτός από το γεγονός ότι από τις περισσότερες βρύσες έβγαινε θολό νερό, υπήρχε και διακοπή σε πολλές περιοχές. Αυτό συνέβη διότι από τη μία εκ των τριών γεωρτήσεων που ήταν σε λειτουργία, αντλήθηκε και νερό του ποταμού, του οποίου η στάθμη εξαιτίας της έντονης βροχόπτωσης ανέβηκε επικίνδυνα. Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜ Γ. Καραπαπάς μαζί με τους τεχνικούς και μηχανήματα βρέθηκαν από νωρίς στο σημείο και έβγαλαν εκτός λειτουργίας την εν λόγω γεώτρηση δημιουργώντας ανάχωμα γύρω από αυτή ώστε να μην απορροφά επιφανειακό νερό. Ταυτόχρονα έγινε καθαρισμός του δικτύου ύδρευσης και από αύριο το πρωί η υδροδότηση θα αποκατασταθεί σε ολόκληρη την πόλη.
aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...