Υπέκυψε στα εγκαύματά του ο ηλικιωμένος άνδρας που τραυματίστηκε κατά την έκρηξη που σημειώθηκε τήν περασμένη Τετάρτη σε καφέ-ψησταριά στο Λουτρό Αμφιλοχίας . Ο 82χρόνος είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο του Αγρινίου άλλα λόγω της κρισιμότητας της υγείας του μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς» όπου και πέθανε.
Το aitoloakarnanianet εύχεται στην οικογένεια του 80χρόνου τα θερμά μας συλλυπητήρια
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!