Νέα συγκλονιστικά στοιχεία από τη διπλή αυτοκτονία μάνας και γιου που έπεσαν από τον 5ο όροφο της πολυκατοικίας που διέμεναν στη Χαλκίδα έρχονται στο φως.
Οικογενειακή τραγωδία εκτυλίχθηκε χθες το πρωί της Τετάρτης (25/02) στην πόλη της Χαλκίδας με τη διπλή αυτοκτονία μιας 63χρονης γυναίκας μαζί με τον 27χρονο γιο της που βούτηξαν στο κενό από τον 5ο όροφο πολυκατοικίας, με αποτέλεσμα να βρουν και οι δυο τραγικό θάνατο.
Τα νέα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι οι λόγοι της αυτοκτονίας είναι τελικά οικονομικοί.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του eviazoom.gr, ο Γολγοθάς της 63χρονης ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2011, όταν η επιτροπή του ΙΚΑ εξέτασε την περίπτωσή της και έκοψε την αναπηρική σύνταξη που έπαιρνε για λόγους υγείας.
Τα τρία τελευταία χρόνια αγωνίζονταν δικαστικά να την ανακτήσει, ωστόσο ήρθε αντιμέτωπη με μια τελεσίδικη δικαστική απόφαση που την οδήγησε στην απελπισία.
Μαζί με τον 27χρονο γιο της διέμεναν στην οδό Σαμαρτζή, όπου αδυνατούσαν να πληρώσουν το νοίκι του σπιτιού.
Σύμφωνα με πληροφορίες λίγη ώρα μετά την οικογενειακή τραγωδία, οι αστυνομικοί έψαξαν το σπίτι και βρήκαν ένα ιδιόχειρο σημείωμα της 63χρονης που προανήγγειλε την αυτοκτονία, στο οποίο κατηγορεί το ΙΚΑ και τη δικαιοσύνη.
Πηγή: Newsbomb.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...