Σύλληψη 56χρονου που απείλησε με μαχαίρι γιατρό στο νοσοκομείο « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Σύλληψη 56χρονου που απείλησε με μαχαίρι γιατρό στο νοσοκομείο



Ο 56χρονος συνελήφθη σήμερα, ύστερα από μήνυση της γιατρού

Συνελήφθη 56χρονος που φέρεται να απείλησε με μαχαίρι νεαρή γιατρό, στο νοσοκομείο της Καστοριάς.



Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, το περιστατικό σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης, ενώ ο 56χρονος συνελήφθη σήμερα, ύστερα από μήνυση της γιατρού. Ο άνδρας αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα.
protothema
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook