Στο σκαμνί 4 δήμαρχοι για απλήρωτους λογαριασμούς Ρομά « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Στο σκαμνί 4 δήμαρχοι για απλήρωτους λογαριασμούς Ρομά

Στο σκαμνί 4 δήμαρχοι για απλήρωτους λογαριασμούς Ρομά
Ο «νόμος των Ρομά» και τα …τσιμενταρισμένα υδρόμετρα φέρνουν αντιμέτωπους με τη δικαιοσύνη τέσσερις διατελέσαντες δημάρχους Σερρών και τα μέλη των διοικήσεων των τελευταίων δύο δεκαετιών στη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης της πόλης (ΔΕΥΑΣ).

Ολόκληρος ο συνοικισμός των Ρομά στην περιοχή του Αγίου Ραφαήλ Σερρών δεν πλήρωνε τους λογαριασμούς της ύδρευσης επί 18 χρόνια, προκαλώντας οικονομική ζημιά εκατομμυρίων στην Επιχείρηση, για την οποία καλούνται τώρα να λογοδοτήσουν συνολικά 38 άτομα.

Οι τελευταίοι καλούνται να απολογηθούν τις επόμενες ημέρες κατηγορούμενοι για απιστία στην υπηρεσία σε βαθμό κακουργήματος, καθώς δεν έλαβαν τα απαραίτητα μέτρα για την είσπραξη των τιμολογίων. Μεταξύ αυτών είναι ο σημερινός δήμαρχος Π.Αγγελίδης (ελέγχεται μόνο για τον πρώτο χρόνο της θητείας του), ο σημερινός αντιπεριφερειάρχης Σερρών και πρώην δήμαρχος Γ.Μωυσιάδης, καθώς και οι διατελέσαντες δήμαρχοι Ζ.Μητλιάγκας και Γ.Βλάχος.

Η υπόθεση αποκαλύφθηκε και πήρε τη δικαστική οδό, έπειτα από καταγγελία ενός Ρομά υπαλλήλου της ΔΕΥΑ Σερρών, ο οποίος διαμαρτυρήθηκε γιατί μόνος αυτός από όλο τον συνοικισμό που αριθμεί πάνω από 400 οικογένειες υποχρεωνόταν να πληρώνει για τον λογαριασμό του νερού.

Σύμφωνα με το πόρισμα του ελέγχου που έγινε, η «μαύρη τρύπα» στη ΔΕΥΑΣ υπολογίστηκε σε περισσότερα από 5 εκατομμύρια ευρώ (300.000 ευρώ για κάθε έτος), ποσό που ωστόσο αμφισβητεί η επιχείρηση. «Για κάποιο λόγο η τιμή υπολογίστηκε με 3 ευρώ το κυβικό, ποσό εξωπραγματικό. Τα τιμολόγιά μας κυμαίνονται κατά μέσο όρο στα 0,30 ευρώ», είπε στο «Έθνος» ο σημερινός πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ, Κ.Χασαπίδης.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της Δημοτικής Επιχείρησης, πρόκειται για πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλες οι περιοχές της χώρας που διαθέτουν συνοικισμούς Ρομά. Οι καταναλωτές έχουν …τσιμεντώσει τα υδρόμετρα, καταστρέφοντάς τα, ενώ κανένας δεν τολμάει να πάει στην περιοχή για να προβεί σε διακοπή της υδροδότησης.

Η διοίκηση έχει βεβαιώσει τις οφειλές και τις έστειλε στην Εφορεία, προκειμένου να εισπραχθούν. «Σε αρκετές περιπτώσεις δεν γνωρίζουμε ποιοι είναι οι καταναλωτές. Μπορεί να υπάρχει μια σύνδεση στο όνομα ενός ατόμου, και αυτός να υδροδοτεί τα σπίτια των παιδιών και των εγγονών τους. Προσπαθούμε τώρα να κάνουμε την ταυτοποίηση», επισήμανε ο κ.Χασαπίδης.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook