Η σύλληψη του ληστή ήρθε 4 χρόνια μετά - Τον έπιασαν την ώρα που έκανε βόλτα στο Αίγιο! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Η σύλληψη του ληστή ήρθε 4 χρόνια μετά - Τον έπιασαν την ώρα που έκανε βόλτα στο Αίγιο!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   1:40 π.μ.  |  Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Αχαϊα: Η σύλληψη του ληστή ήρθε 4 χρόνια μετά - Τον έπιασαν την ώρα που έκανε βόλτα στο Αίγιο!
Εικοσάχρονος φυγόποινος συνελήφθη στο Αίγιο από αστυνομικούς του τοπικού τμήματος Ασφαλείας.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 20χρονος είχε καταδικαστεί σε ποινή κάθειρξης 11 ετών και 15 μηνών για ληστεία και επικίνδυνη σωματική βλάβη που είχε διαπράξει το 2011 στα Τσουκαλέικα Πατρών, καθώς και για κλοπή που είχε διαπράξει στην Αμαλιάδα Ηλείας.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...