Τραγικό τέλος για 38χρονη μεσα στο Νοσοκομείο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Τραγικό τέλος για 38χρονη μεσα στο Νοσοκομείο

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:50 μ.μ.  |  Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015


Μια 38χρονη γυναίκα, που νοσηλευόταν στην παθολογική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων, βούτηξε στο κενό από τον τρίτο όροφο του νοσηλευτικού ιδρύματος, δίνοντας τέλος στη ζωή της.

Παρά το γεγονός ότι οι γιατροί βρέθηκαν αμέσως κοντά της, η 38χρονη είχε αφήσει ήδη την τελευταία της πνοή.


Η γυναίκα σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ήταν αλλοδαπή και προερχόταν από χώρα των Βαλκανίων, ενώ φαίνεται πως στην Κρήτη όπου ζούσε το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν είχε συγγενείς.

Οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι η 38χρονη ήταν ψυχολογικά επιβαρυμένη καθώς νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες λόγω των προβλημάτων υγείας που της είχε προκαλέσει η νευρική ανορεξία από την οποία και έπασχε.

Το περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη Κυριακή.

Πηγή
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...