Εξιχνιάστηκε έγκλημα ! Βρέθηκε ο δολοφόνος του 37χρονου! « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Εξιχνιάστηκε έγκλημα ! Βρέθηκε ο δολοφόνος του 37χρονου!

Εξιχνιάστηκε έγκλημα στην Καισαριανή! Βρέθηκε ο δολοφόνος του 37χρονου!

Εξιχνιάσθηκε, μετά από συστηματική και μεθοδική έρευνα, του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής και Προσωπικής Ελευθερίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, η ανθρωποκτονία 37χρονου ημεδαπού που διαπράχθηκε στις 11-10- 2014 στην Καισαριανή.

Ο 37χρονος είχε βρεθεί θανάσιμα τραυματισμένος, πρωινές ώρες της 11-10-2014 σε αλσύλλιο στην Καισαριανή, με τραύματα στο σώμα του που είχαν προκληθεί από αιχμηρό αντικείμενο.

Την ανθρωποκτονία διέπραξε ένας 47χρονος ημεδαπός, γνωστός του θύματος και κίνητρο της ανθρωποκτονίας ήταν προσωπικές διαφορές που είχαν.

Σε βάρος του 47χρονου σχηματίσθηκε δικογραφία και εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης, δυνάμει του οποίου συνελήφθη προχθές (3-2-2015) το βράδυ.

Ο δράστης είχε συλληφθεί κατά το παρελθόν για πλήθος αδικημάτων όπως κλοπές, ληστείες και παράβαση των Νόμων περί ναρκωτικών και περί όπλων.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Πηγή: news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook