Οι ..."χρυσοδάκτυλες" ξαναχτύπησαν - Κατάφεραν και άρπαξαν τη χρυσή αλυσίδα και τον σταυρό από το λαιμό 37χρονου... « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Οι ..."χρυσοδάκτυλες" ξαναχτύπησαν - Κατάφεραν και άρπαξαν τη χρυσή αλυσίδα και τον σταυρό από το λαιμό 37χρονου...

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:38 μ.μ.  |  Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Συνελήφθησαν, χθες  το απόγευμα, στην Πάτρα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πατρών, τέσσερις ημεδαπές, Ρομά, ηλικίας 38,37,29 και 24 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για κλοπή κατά συναυτουργία.

Ειδικότερα, οι δράστιδες από κοινού, στις (8-2-2015) νωρίς το πρωί, πλησίασαν ένα 37χρονο ημεδαπό και με τη μέθοδο της απασχόλησης, αφαίρεσαν από το λαιμό του μία χρυσή αλυσίδα με χρυσό σταυρό, αξίας (500) ευρώ και τράπηκαν σε φυγή.

Από την προανάκριση που ενήργησαν οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πατρών προέκυψαν τα πλήρη στοιχεία των δράστιδών, τις οποίες εντόπισαν και συνέλαβαν χθες το απόγευμα στην Πάτρα.

Οι συλληφθείσες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πατρών.
 Thebest
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...