Εκατό άνθρωποι έχουν νοσηλευθεί μέχρι σήμερα σε ΜΕΘ, λόγω της γρίπης. Στους 36 οι νεκροί « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Εκατό άνθρωποι έχουν νοσηλευθεί μέχρι σήμερα σε ΜΕΘ, λόγω της γρίπης. Στους 36 οι νεκροί

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   4:15 π.μ.  |  Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015



Στους 36 καταμετρώνται σήμερα οι νεκροί από επιπλοκές της γρίπης, στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία του ΚΕΕΛΠΝΟ.
Οι επιστήμονες εξακολουθούν να τονίζουν ότι για την αντιμετώπιση της γρίπης, δεν απαιτούνται αντιβιοτικά, αλλά επισημαίνουν ότι καλό είναι να αναζητείται η συμβουλή γιατρού όταν τα συμπτώματα επιμένουν.
Το κύμα της εποχικής γρίπης στην Ελλάδα, που δείχνει να κορυφώνεται, έχει οδηγήσει μέχρι σήμερα 99 ασθενείς σε ΜΕΘ από την αρχή της εμφάνισης, ενώ 35 άνθρωποι παραμένουν σε ΜΕΘ έως αυτή την ώρα.
Ιδιαίτερα προσεκτικοί θα πρέπει να είναι όσοι ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, όπως άτομα μεγάλης ηλικίας και παιδιά με χρόνια προβλήματα υγείας, καθώς σ’ αυτά τα άτομα οι επιπλοκές του ιού της γρίπης είναι πιο συχνές.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...