O λόγος, για τους δύο εθελοντικούς σταθμούς πυροσβεστικού σώματος στην Παραβόλα και στη Γαβαλού, οι οποίοι πήραν τελικά το απαραίτητο ΦΕΚ έναρξης, χωρίς όμως να συμβεί κάτι περεταίρω όλο το προηγούμενο διάστημα.
Από τη στιγμή που οι εθελοντικοί σταθμοί είναι έτοιμοι, θα έπρεπε κανονικά να ξεκινήσουν οι βάρδιες στους σταθμούς, να οριστούν διοικητές και φυσικά να είναι έτοιμοι για την παροχή υπηρεσιών στους πολίτες των περιοχών. Παρόλα αυτά, τίποτα από τα ανωτέρω δεν έχει γίνει καθώς δεν έχουν ξεκινήσει οι βάρδιες των εθελοντών, τα κτήρια που δηλώθηκαν στο αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος ως έδρα των Ε.Σ. δεν έχουν ετοιμαστεί, οι εθελοντές αγνοούνται, ενώ δεν τους έχουν παραδοθεί ακόμα οι ταυτότητες τους καθώς και οι πιστοποιήσεις από την πυροσβεστική ακαδημία και υπάρχει μια στασιμότητα σε όλες τις διαδικασίες, εν γένει.
Σύμφωνα με επικοινωνία που είχε το agrinioreport.com με τον διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αγρινίου κ. Χριστόφορο Μπόκα, από τη Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου θα λειτουργήσουν οι 2 εθελοντικοί πυροσβεστικοί σταθμοί στη Γαβαλού και στην Παραβόλα. Ο λόγος που καθυστέρησαν οι διαδικασίες για τη λειτουργία τους, δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι, εξαιτίας του άστατου καιρού που επικράτησε το τελευταίο χρονικό διάστημα και που προκάλεσε πολλές καταστροφές σε διάφορα σημεία, όλη η πυροσβεστική δύναμη βοηθούσε στη διάνοιξη των δρόμων και όπου αλλού κρινόταν απαραίτητο.
Πράγματι, η λειτουργία των 2 αυτών εθελοντικών σταθμών, όπως όλοι καταλαβαίνουμε, είναι μείζονος σημασίας, καθώς μια τέτοια κίνηση θα βοηθήσει πολύ τους κατοίκους των περιοχών εκείνων, αφού σε περίπτωση πυρκαγιάς θα σπεύσουν πολύ πιο γρήγορα οι εν λόγω εθελοντικοί πυροσβεστικοί σταθμοί στο σημείο απ” ότι τα πυροσβεστικά οχήματα της Πυροσβεστική Υπηρεσίας του Αγρινίου λόγο αποστάσεως.
Δεν έχουμε λοιπόν, από το να περιμένουμε την εξέλιξη της λειτουργίας των δύο εθελοντικών πυροσβεστικών σταθμών, μιας και η αναμενόμενη ημερομηνία είναι πολύ κοντά, μόλις την ερχόμενη Δευτέρα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!