Σαρώνει η γρίπη στη χώρα μας, αφού οι νεκροί μέχρι το απόγευμα της Δευτέρας έφτασαν τους 37.
Το κύμα της εποχικής γρίπης στην Ελλάδα που δείχνει να κορυφώνεται, έχει οδηγήσει μέχρι σήμερα 101 ασθενείς σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας από την αρχή της εμφάνισής της στη χώρα, ενώ 36 άνθρωποι παραμένουν σε ΜΕΘ.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!