Κρατούσε κλεισμένη στο σπίτι τη σύντροφό του για 2,5 μήνες! « aitoloakarnanianet

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Κρατούσε κλεισμένη στο σπίτι τη σύντροφό του για 2,5 μήνες!

Η γυναίκα κατήγγειλε στις αρχές πως είχε να βγει από το σπίτι από τις αρχές Δεκεμβρίου και πως ο σύντροφός της την χτύπησε
Μία 47χρονη γυναίκα, κατήγγειλε τη Δευτέρα στο Α.Τ. Μηλεών, τον 37χρονο σύντροφό  της υποστηρίζοντας πως έχει πέσει θύμα ενδοοικογενειακής βίας.



Συγκεκριμένα, η γυναίκα είπε πως ο 37χρονος τη χτύπησε στο πρόσωπο με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά.

Ακόμη κατήγγειλε πως ο σύντροφός της, παρά τη θέλησή της, την κρατούσε από το Δεκέμβριο στο σπίτι.

Ο 37χρονος το πρωί της Τρίτης θα έρθει αντιμέτωπος με τον Εισαγγελέα.

Πηγή: e-volos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook