Εκατόν εβδομήντα εργαζόμενοι απομακρύνθηκαν από την εργασία τους τις τελευταίες ημέρες από την "ΤΕΡΝΑ".
Επί της ουσίας δεν επρόκειτο για εργαζόμενους της εταιρείας, αφού δεν απασχολούνταν στην κατασκευή του έργου, αλλά στις ανασκαφές στους αρχαιολογικούς χώρους που βρέθηκαν κατά μήκος της Ιόνιας. Επειδή το έργο της ανασκαφής έπρεπε να τελειώσει έγκαιρα, ώστε να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος στην εξέλιξη της Ιόνιας, ο πρώην υπουργός υποδομών Μιχ. Χρυσοχοΐδης, ο οποίος είχε επισκεφθεί το έργο, αποφάσισε ότι πρέπει να προσληφθούν επιπλέον άτομα για να συνδράμουν το έργο της αρχαιολογίας. Αν η διαδικασία τέτοιων προσλήψεων γινόταν μέσω ΑΣΕΠ, θα καθυστερούσε πολύ, οπότε το υπουργείο Υποδομών έδωσε ένα εκατ. ευρώ στην ΤΕΡΝΑ, προκειμένου να κάνει εκείνη τις προσλήψεις για λογαριασμό της αρχαιολογίας.
Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, οι προσλήψεις αυτές είχαν συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα που δεν ξεπερνούσε τους 4 μήνες, άρα ουσιαστικά δεν πρόκειται για απόλυση. Επίσης οι ειδοποιήσεις για την λήξη της σύμβασης εστάλησαν από την αρχαιολογία. Δεδομένου ότι και η αρχαιολογική ανασκαφή ολοκληρώθηκε, οι εν λόγω εργαζόμενοι στερούνταν αντικειμένου.
aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...