Όπως μας ενημέρωσαν αναγνώστες μας, εδώ και 15 ημέρες τα φώτα στην πλατεία του Μύτικα δεν ανάβουν, προφανώς λόγω βλάβης ή καμμένων λαμπτήρων.
Αποτέλεσμα μαύρο σκοτάδι να επικρατεί στην πλατεία. Ας μεριμνήσουν λοιπόν οι αρμόδιοι να επισκευαστούν κάποια στιγμή τα φώτα.
mytikaspress
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...