Ποινή κάθειρξης 15 ετών επέβαλε το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων στον πρώην υπουργό Εσωτερικών της Κύπρου Ντίνο Μιχαηλίδη για την υπόθεση διακίνησης μαύρου χρήματος στη σύμβαση των ρωσικών αντιαεροπορικών TOR M1, επί υπουργίας ‘Ακη Τσοχατζόπουλου. Σε 15 χρόνια καταδικάστηκε και ο γιος του πρώην υπουργού Μιχάλης ενώ το Δικαστήριο επέβαλε ισόβια κάθειρξη και 12 έτη στον πρώην νομικό Σύμβουλο του ελληνικού κράτους Αναστάσιο Σοφό, 12 έτη στη σύζυγό του Μαρία καθώς και ισόβια κάθειρξη και 17 έτη στον φυγόδικο επιχειρηματία Φουαντ Αλ Ζαγιάν.
Σε δήλωση του ο συνήγορος υπεράσπισης Γιάννης Μαντζουράνης τόνισε: «Τρεις Ελληνίδες δικαστές αποφάσισαν σε πρώτο βαθμό και με βάση τα συκοφαντικά ψεύδη ενός ήδη καταδικασθέντος και ενός πρώην φυγόδικου και νυν φυγόποινου. Τα λάθη είναι ανθρώπινα. Humanum errare. Γι αυτό και τις εσφαλμένες δικαστικές αποφάσεις διορθώνουν άλλα ανώτερα δικαστήρια. Στο δευτεροβάθμιο θα αποφευχθούν πλάνες και σφάλματα, θα αποδειχθεί η αλήθεια».
makeleio.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!