Νεαρός ρομά έκλεψε 150 ευρώ από το ταμείο σούπερ μάρκετ στο Αγρίνιο « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Νεαρός ρομά έκλεψε 150 ευρώ από το ταμείο σούπερ μάρκετ στο Αγρίνιο

Ακόμη ένα περιστατικό κλοπής είχαμε στο Αγρίνιο το απόγευμα της Δευτέρας (9/2), αφού ένας νεαρός ρομά έκλεψε 150 ευρώ από το ταμείο γνωστού και κεντρικού σούπερ μάρκετ στην πόλη.
Σύμφωνα με την ταμία, ο νεαρός εδώ και μέρες περνάει από την περιοχή και… «κατασκοπεύει», ώσπου σήμερα έκανε την κίνησή του για να κλέψει το ταμείο. Η ταμίας άργησε να καταλάβει τον νεαρό και μέχρι να αντιδράσει εκείνος είχε αρχίσει να φεύγει τρέχοντας. Η αστυνομία ενημερώθηκε άμεσα και διενεργεί την σχετική προανάκριση, ώστε να εξετάσει το περιστατικό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ίδιο σούπερ μάρκετ έχει πέσει πολλές φορές στο… στόχαστρο των ρομά, αφού δεν είναι η πρώτη φορά που κλέβουν από τα ταμεία του.
Agriniovoice. gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook