Προσποιήθηκαν τους εφοριακούς και πήραν 12.000 από ηλικιωμένη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Προσποιήθηκαν τους εφοριακούς και πήραν 12.000 από ηλικιωμένη

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   6:50 π.μ.  |  Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Δύο άνδρες, ηλικίας 31 και 30 ετών ταυτοποιήθηκαν ως δράστες εξαπάτησης ηλικιωμένης στη Θεσσαλονίκη, από την οποία απέσπασαν μεγάλο χρηματικό ποσό.
Οι κατηγορούμενοι φέρονται να προσέγγισαν την ανυποψίαστη γυναίκα προσποιούμενοι τους εφοριακούς και επικαλούμενοι υποτιθέμενη οφειλή του γιού της, της απέσπασαν το ποσό των 12.000 ευρώ.
Η δικογραφία της υπόθεσης υποβλήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...