Με καθυστέρηση περίπου 10 ημερών θα πάρουν από τον ΟΓΑ την πρώτη δόση του οικογενειακού επιδόματος για το 2015 περίπου 800.000 δικαιούχοι.
Η δόση ήταν να καταβληθεί στις 27 Μαρτίου αλλά τελικά θα την λάβουν στις 6 Απριλίου. Πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτό συμβαίνει λόγω της έλλειψης ρευστότητας που αντιεμτωπίζει ο ΟΓΑ. Το κονδύλι που χρειάζεται είναι 130 εκατ. ευρώ.
Ο διοικητής του ΟΓΑ Ξενοφών Βεργίνης, μιλώντας στο Newsit υποστηριξε ότι η καθυστέρηση ειδικά για τα επιδόματα που δεν έχουν καταβληθεί για το 2013 και το 2014 γίνεται για καθαρά τεχνικούς λόγους και τελικά θα καταβληθούν από τις 3 έως τις 6 Μαρτίου αντί για τις 27 Φεβρουαρίου. Η καθυστέρηση οφείλεται σύμφωνα με τον κ. Βεργίνη στο γεγονός ότι έχουν αλλάξει τα εισοδηματικά στοιχεία των δικαιούχων και γίνεται επανέλεγχος.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΙΣΜΗΝΗ ΛΕΝΤΖΟΥ
newsit
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!