Επί δέκα ημέρες παραμένουν αποκλεισμένοι οι συνολικά δώδεκα κάτοικοι της Γραμμένης Οξιάς, ενώ το ίδιο συμβαίνει και στα χωριά Λεύκα και Μανδρινή. Στο Σωτήρη Καρέλη και την τηλεόραση του Lepanto TV μίλησε ο πρώην πρόεδρος της Γραμμένης Οξιάς Βασίλης Βήττας.
lepantomag.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...