Xώμα στο πόσιμο νερό στο Μεσολόγγι « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Xώμα στο πόσιμο νερό στο Μεσολόγγι

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   3:25 μ.μ.  |  Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

koi-nero-mesologgi
Εδω και λίγη ώρα στην πόλη του Μεσολογγίου το νερό που βγαίνει απο τις βρύσες έχει χρώμα καφέ.Οι υπεύθυνοι της ΔΕΥΑΜ ενημέρωσαν  οτι έχει φουσκώσει ο ποταμός  Εύηνος με αποτέλεσμα να κάνει ζημιά σε μια γεώτρηση.
Ηδη αυτή την ώρα έχει κοπεί η παροχή του νερού απο την συγκεκριμένη γεώτρηση και γίνεται πλύση του δικτύου και οι πολίτες θα μπορούν σε 2-3 ώρες να καταναλώσουν καθαρό νερό.
nero_mesologgi_onairnews
http://www.onairnews.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...