ΕΠΙΚΟ ΓΕΛΙΟ! Οι Ράδιο Αρβύλα συντετριμμένοι έκαναν την ΚΗΔΕΙΑ της συγκυβέρνησης ΝΔ - ΠΑΣΟΚ! (VIDEO) « aitoloakarnanianet

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

ΕΠΙΚΟ ΓΕΛΙΟ! Οι Ράδιο Αρβύλα συντετριμμένοι έκαναν την ΚΗΔΕΙΑ της συγκυβέρνησης ΝΔ - ΠΑΣΟΚ! (VIDEO)

ΕΠΙΚΟ ΓΕΛΙΟ! Οι Ράδιο Αρβύλα συντετριμμένοι έκαναν την ΚΗΔΕΙΑ της συγκυβέρνησης ΝΔ - ΠΑΣΟΚ! (VIDEO)

Δυο ενάρξεις για τους Ράδιο Αρβύλα, που μετά την καθιερωμένη τους έκαναν και μία εξτρά με πολύ κλάμα... από τα γέλια. ...


Σύσσωμη η ομάδα της παρέας του ΑΝΤ1 μαζί με τη βοήθεια των ειδικών κήδεψαν την συγκυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ βγάζοντας τους επικήδειους και τονίζοντας τα χαρίσματα που είχε, όπως το... συχνό σεξ.


Μετά την κηδεία ήρθε το γλέντι για τις νέες υποσχέσεις...


Δείτε τον χιουμοριστικό τρόπο που επέλεξαν να σχολιάσουν την αλλαγή της κυβέρνησης:
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook