
Αυτή μάλιστα είναι selfie όχι αστεία... η selfie όπως πρέπει να είναι! Θέμος, Περρής, Παπαδάκης και Δούκισσα σε μια φωτογραφία!!! Η Δούκισσα θέλησε να μοιραστεί με τους φίλους της αυτή τη φωτογραφία στον λογαριασμό της στο instagram γράφοντας στην λεζάντα... «Αποστολή "Σέλφι": Ο Θέμος πατάει το κουμπί για να βγει σωστά η σέλφι, ο Γιώργος Παπαδάκης και γω τον εμπιστευόμαστε χαμογελώντας, ο Βαγγελούκος ελέγχει αν όλα πάνε καλά κάνοντας photobomping».
magdasblog.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...