«Πνίγηκε» αυτοκίνητο στην Εθνική Οδό Αγρινίου – Αντιρρίου από την κακοκαιρία (photos) « aitoloakarnanianet

Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

«Πνίγηκε» αυτοκίνητο στην Εθνική Οδό Αγρινίου – Αντιρρίου από την κακοκαιρία (photos)


Πολλά είναι τα προβλήματα που προκάλεσε η κακοκαιρία που επικρατεί τις τελευταίες ώρες στην ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου.



Ισχυροί άνεμοι πνέουν από εχθές στην περιοχή ενώ η έντονη βραδινή βροχόπτωση είχε ως αποτέλεσμα να ανεβεί η στάθμη των λιμνών προκαλώντας πλημμυρικά φαινόμενα στην περιοχή της Ε.Ο. ανάμεσα από την πόλη του Αγρινίου και τη Μακρυνεία με «θύμα» μάλιστα ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο που εγκλωβίστηκε στα συγκεντρωμένα νερά.



Συνεργεία του δήμου από τα ξημερώματα εργάζονται για την αντιμετώπιση των φαινομένων.
















http://www.aerasnews.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook