
Την Ελένη Μενεγάκη συνάντησε ο φωτογραφικός φακός του entertv.gr σε πρόσφατη πρωινή της έξοδο στην Κηφισιά.
Η αγαπημένη παρουσιάστρια του Alpha απόλαυσε μια χαλαρή βόλτα στην περιοχή, με αθλητικό χειμωνιάτικο ντύσιμο και θετική διάθεση.
Δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες...
entertv.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!