Εκρηξη μετασχηματιστή έχει βυθίσει στο σκοτάδι τη μισή νότια Εύβοια...Δείτε τη στιγμή της έκρηξης! [photo] « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Εκρηξη μετασχηματιστή έχει βυθίσει στο σκοτάδι τη μισή νότια Εύβοια...Δείτε τη στιγμή της έκρηξης! [photo]

Ο νέος χρόνος μας άφησε χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα...
 Για δεύτερη φορά ολόκληρη η περιοχή μας βρίσκεται χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα, πλήρη συσκότιση επικρατεί σε όλα τα χωριά που βλέπουμε από την Οκτωνιά.
 Το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ έχει πάρει φωτιά, απ’ ότι πληροφορούμαστε η βλάβη είναι αρκετά σοβαρή και μάλλον θα μας ταλαιπωρήσει για αρκετές ώρες.
 Συγκεκριμένα έχει εκραγεί κάποιος κεντρικός μετασχηματιστής μέσα στην παλιά μονάδα της ΔΕΗ  στο Αλιβέρι.Αν κάπου υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και μπορούμε να βοηθήσουμε είμαστε διαθέσιμοι.  Το τηλέφωνο της ομάδας μας είναι 6980039500

Φίλος της ομάδας μας κατάφερε να αποθανατίσει με το κινητό του τηλέφωνο τη στιγμή της τεράστιας έκρηξης στο μετασχηματιστή της ΔΕΗ.

 Δείτε τη στιγμή της έκρηξης σε φωτογραφία




loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook