
O Αλέξης Αλεξανδρής σχολίασε μέσω Facebook την απομάκρυνση του Μίτσελ από την τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού...
Αναλυτικά το σχόλιο του παλαίμαχου άσου των "ερυθρολεύκων":
tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!