Γλίτωσε από τον πύρινο εφιάλτη και την κόλαση του Norman Atlantic, στην Αδριατική στα τέλη του Δεκεμβρίου, όμως έχασε την δουλειά του…!
Ο λόγος για έναν οδηγό φορτηγού από την Ηλεία, ο οποίος, σύμφωνα με πληροφορίες, ενημερώθηκε από την εταιρία για την οποία εργαζόταν πως πλέον διακόπτεται η συνεργασία τους καθώς δεν έχει φορτηγό, αφού το όχημα του κάηκε στα αμπάρια του μοιραίου πλοίου.
http://patratora.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...