Η απόφαση των υπευθύνων του ΣΚΑΙ για το αιφνίδιο κόψιμο της εκπομπής, «Αυτά είναι», η Μαρία Ηλιάκη βρίσκει ξανά το χαμόγελο της! Μέχρι στιγμής, η ίδια αποφεύγει να μιλάει για το συγκεκριμένο γεγονός, αλλά και να μην αποκαλύπτει τι μέλλει γενέσθαι. Το μεσημέρι της Τρίτης 27 Ιανουαρίου, η παρουσιάστρια ανέβασε στον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram μία selfie φωτογραφία και γράφει: «So happy…».
Βλέπετε, η Μαρία επέστρεψε σε γνωστή σχολή χορού για τις απαραίτητες πρόβες που μας επιφυλάσσουν οι πρώην διαγωνιζόμενοι του «Dancing with the stars 5» και έκανε ένα μικρό διάλειμμα.
Πηγή: FTHIS
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!