
"Γεια σου Γιάννη μηχανόβιε..."
Στις σκάλες του μεγάρου Μαξίμου πάρκαρε την πολλών κυβικών μηχανή του ο υπουργός Οικονομικών. Ο Γιάννης Βαρουφάκης πέρασε τις πύλες του μεγάρου Μαξίμου λίγο πριν από τις 10:30 και το έκανε με...
ιδιαίτερο τρόπο.
Αναβάτης πάνω στο δίτροχο, με το σακίδιο στην πλάτη, εξέπληξε τους παρευρισκόμενους που γνώριζαν για το ραντεβού του υπουργού Οικονομικών με τον πρωθυπουργό.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!