
"Γεια σου Γιάννη μηχανόβιε..."
Στις σκάλες του μεγάρου Μαξίμου πάρκαρε την πολλών κυβικών μηχανή του ο υπουργός Οικονομικών. Ο Γιάννης Βαρουφάκης πέρασε τις πύλες του μεγάρου Μαξίμου λίγο πριν από τις 10:30 και το έκανε με...
ιδιαίτερο τρόπο.
Αναβάτης πάνω στο δίτροχο, με το σακίδιο στην πλάτη, εξέπληξε τους παρευρισκόμενους που γνώριζαν για το ραντεβού του υπουργού Οικονομικών με τον πρωθυπουργό.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...