H γυναίκα μας αφήνει. Φεύγει.
Ο λόγος για την Ελένη Ράντου που ανεβάζει για τρίτη χρονιά στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού την αιχμηρή κωμωδία «Κατάδικός Μου» η οποία κέρδισε το Βραβείο δραματουργίας ελληνικού έργου «Κάρολος Κουν» 2012.
Το σημαντικό όμως είναι πως η αγαπημένη ηθοποιός αποκτά διεθνή υπόσταση καθώς η παράσταση από 16 Ιανουαρίου μέχρι 1 Φεβρουαρίου ανεβαίνει στην Αστόρια.
Όλοι οι συντελεστές είναι πολύ χαρούμενοι καθώς στις μέρες μας τέτοια επιτυχία είναι πολύ δύσκολη αλλά και σημαντική. Αξίζει η ξενιτιά… αν υπάρχει προοπτική…Πάντα τέτοια Ελένη!!
Πηγή:www.treloi.eu
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!