Συναγερμός σήμανε στο σταθμό του Ηλεκτρικού στον Ταύρο, όταν ένας άνδρας έπεσε στις γραμμές του τρένου, στο ρεύμα προς Κηφισιά.
Όταν ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική, ο άνδρας ακόμα ανέπνεε, και ύστερα από συντονισμένη επιχείρηση απεγκλωβίστηκε βαριά τραυματισμένος.
Τα δρομολόγια του Ηλεκτρικού διεξάγονται πλέον κανονικά.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...