Ληστές απείλησαν μαθητές λίγα μέτρα από το σχολείο τους « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Ληστές απείλησαν μαθητές λίγα μέτρα από το σχολείο τους



Λίγα λεπτά μετά τις οκτώ έγινε το περιστατικό κοντά στο ΕΠΑΛ Περιστερίου στην οδό Σπετσών. Δύο δράστες επιχείρησαν να ληστέψουν ανήλικους μαθητές
Τα τρία αγόρια πλησίαζαν προς το σχολείο όταν ξαφνικά οι άγνωστοι τους πλησίασαν και άρχισαν να τους απειλούν για να τους παραδώσουν τα χρήματα και τα κινητά τους.

Οι μαθητές άρχισαν να καλούν σε βοήθεια και οι δράστες τράπηκαν σε φυγή. Τα παιδιά ήταν αρκετά κοντά στο σχολείο ώστε να ενημερώσουν τους καθηγητές και εκείνοι με τη σειρά τους την άμεση δράση με αποτέλεσμα άμεσα η περιοχή να ζωστεί από άνδρες της ΔΙΑΣ.

Παρά την κινητοποίηση ωστόσο οι δράστες δεν εντοπίστηκαν και έτσι οι έρευνες συνεχίζονται.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Λ. ΣΟΥΧΑΙΜΠ

newsit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook