Ο υποψήφιος βουλευτής ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας Βασίλης Αντωνόπουλος, τις πρωινές ώρες της Τρίτης 20 Ιανουαρίου, θα βρίσκεται στο εκλογικό του γραφείο.
Τις απογευματινές ώρες, συνεχίζοντας την περιοδεία του σε όλο το νομό, πρόκειται να επισκεφθεί τον Δήμο Νεάπολης.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...