Έβαλαν καύσιμα και πλήρωσαν με πλαστά ευρώ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Έβαλαν καύσιμα και πλήρωσαν με πλαστά ευρώ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   1:50 μ.μ.  |  Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Φιλιππιάδα: Έβαλαν καύσιμα και πλήρωσαν με πλαστά ευρώ

Οι δράστες ηλικίας 20 και 17 χρόνων έβαλαν μπροστά τη μηχανή και έφυγαν πριν ο υπάλληλος αντιληφθεί ότι τα χρήματα που του έδωσαν ήταν... «πέτσινα» - Συνελήφθησαν λίγη ώρα αργότερα

Πήγαν να «φουλάρουν» το Ι.Χ. αυτοκίνητό τους σε ένα πρατήριο υγρών καυσίμων στην πόλη της Φιλιππιάδας δυο νεαροί τσιγγάνοι, από τους οποίους ο ένας ανήλικος, αλλά όταν ήρθε ο λογαριασμός πλήρωσαν τον υπάλληλο με πλαστό χαρτονόμισμα των 50 ευρώ.



Οι δράστες ηλικίας 20 και 17 χρόνων έβαλαν μπροστά τη μηχανή και έφυγαν πριν ο υπάλληλος αντιληφθεί ότι τα χρήματα που του έδωσαν ήταν... «πέτσινα». Δεν κατάφεραν, όμως, να ξεφύγουν καθώς εκείνος ειδοποίησε αστυνομικούς του τοπικού τμήματος που ξεκίνησαν να τους αναζητούν και κατάφεραν να τους εντοπίσουν λίγο αργότερα.

Οι νεαροί παραχαράκτες συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Άρτας που τους άσκησε δίωξη για κυκλοφορία παραχαραγμένων χαρτονομισμάτων και η έρευνα συνεχίζεται για να εξακριβωθεί αν εξαπάτησαν και άλλες επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή.
protothema.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...